هنجار ذهنی تاثیر مثبتی بر قصد مشتریان به استفاده از بانکداری اینترنتی دارد.
 

 

۱-۵-۲. فرضیه های فرعی

 

 

 

سودمندی ادراک شده از بانکداری اینترنتی توسط مشتری تاثیر مثبتی بر تمایل مشتری به استفاده از بانکداری اینترنتی دارد.
 

 

 

 

دانلود پایان نامه

سهولت استفاده از بانکداری اینترنتی تاثیر مثبتی بر تمایل مشتری به استفاده از بانکداری اینترنتی دارد.

 

 

امنیت و حفظ حریم شخصی در بانکداری اینترنتی تاثیر مثبتی بر تمایل مشتری به استفاده از بانکداری اینترنتی دارد.
 

 

توانایی مشتری در کار با کامپیوتر تاثیر مثبتی بر کنترل رفتاری ادراک شده توسط مشتری دارد.
 

 

حمایت دولت از بانکداری اینترنتی تاثیر مثبتی بر کنترل رفتاری ادراک شده توسط مشتری دارد.
 

 

حمایت فناوری از بانکداری اینترنتی تاثیر مثبتی بر کنترل رفتاری ادراک شده توسط مشتری دارد.
 

 

 

تعداد صفحه :۱۳۶

 

 

قیمت :۳۷۵۰۰ تومان

 

 

سایت های دیگر :

 
 

 

برنامه ریزی

پایان نامه بررسی عوامل تاثیرگذار در استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی: تلفیق مدل پذیرش فناوری و مدل رفتار برنامه ریزی شده

  ,بانکداری ,اینترنتی ,مشتری ,مثبتی ,تاثیر ,    ,بانکداری اینترنتی ,از بانکداری ,دارد   ,مثبتی بر ,بانکداری اینترنتی تاثیر ,اینترنتی تاثیر مثبتی ,کنترل رفتاری ادراک

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


Lisa bitcoin browser zamfix شیفت پلاس خیلی تنها علم روز diasorvage imibox negareyasit سایت استقلال,اخبار روز باتصویر